Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

22.9.04

Seedling, één van de meest sympathieke Nederlandse gitaarbandjes van de laatste jaren, houdt er mee op. Alhoewel ik ze wel meer dan eens heb live gezien, ligt hun optreden op Lowlands 2001 me het best in het geheugen. Ik was er met de juiste mensen (vriendin + goede vrienden) en het Amsterdamse viertal was een van de eerste bands van die dag. Afgezien van hun algehele enthousiasme stolen ze mijn hart vooral door de cover van Violent Femmes' Add It Up (Day after day).

Het lijkt erop dat ze nog maar een handjevol optredens doen, waarvan 20 oktober in Paradiso de op twee na laatste is. Als ik Susanne nog 's tekeer wil zien gaan op haar viool, moet ik dat maar in mijn agenda zetten.


1 Comments:

  • At 11:38 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik las wel dat ze individueel allemaal wel verder zullen gaan met muziek maken. Dus misschien is het niet de laatste keer. Maar wel de laatste keer met Seedling natuurlijk.

    breun.

     

Een reactie posten

<< Home