Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

10.7.04

Goed nieuws: Ik heb geen Pfeiffer meer! Over twee weken moet ik nog wel naar het ziekenhuis om mijn bloed te laten testen, maar de uitslag van de laatste bloedtest was al in mijn voordeel. Het is nog niet helemaal verdwenen uit mijn bloed, maar het zag er verder wel goed uit. Ook mijn lever functioneert weer naar behoren, maar ik mag de komende drie maanden nog geen alcohol en moet die tijd ook niet al teveel hooi op mijn vork nemen. Ik heb goede hoop dat een eventuele nasleep valt te vermijden. :-)

Verder is er morgen Werfpop, mijn eerste concert cq. festival in maanden. Overdag moet ik daar werken (weet nog niet precies hoe of wat), maar 's avonds kan ik gaan kijken of Olabola (vorig jaar namens Catena nog benaderd voor de El Cid-week) en The Bays de moeite waard zijn. Het schijnt mooi weer te worden, dus ik heb er wel zin in.

6 Comments:

  • At 9:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hee! Dat is heel goed nieuws.. Ik heb sindsdien nooit meer alcohol kunnen verdragen, maar misschien dat het voor jou anders is..

    marianne

     
  • At 2:11 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuk om te lezen dat je weer een beetje behoorlijk op de been ben. Veel plezier met Sioen en niet teveel drinken hé ?

    Thierry

     
  • At 2:15 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Hum, las net dat je nog geen alcohol mag. Dat mag hopelijk de lol niet drukken morgen. Ga zelf maandag naar Explosions in the Sky en dinsdag naar 16 HP. Joepie !

    Thierry

     
  • At 11:59 a.m., Blogger herman said…

    Graag gedaan, ik vond het leuk om te doen!

    Carla staat nu plastic bekertjes te prikken, geloof ik, maar ik zal de boodschap overbrengen. :)

     
  • At 12:00 p.m., Blogger herman said…

    @Marianne: Ik merk wel hoe hard het aankomt als ik weer eens alcohol drink. ik ben niet zo'n fanatieke drinker, dus ik moet het die drie maanden wel uit kunnen zingen.

    @Thierry: Zowel 16HP als Explosions zijn geweldig, alhoewel ik die laatste nooit live heb gezien. Vergeet geen oordoppen mee te nemen, het wordt vast kneiterhard. ;-)

     
  • At 1:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    marijke zegt: wat fijn herman! wat fijn! tot in de el cid

     

Een reactie posten

<< Home