Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

4.7.04

Het programma voor vandaag:

*Het bijzonder geestige Hoe ik dom geworden ben van Martin Page uitlezen. Hoe gek het boek (en de hoofdpersoon ook is), wat beschreven wordt is vaak erg herkenbaar.

*De EK-finale tussen Portugal en Griekenland kijken, alhoewel dat vast heel saai wordt. Ik hoop op bevliegingen van Figo en Ronaldo, anders wordt het een bloedeloze 0-0, vrees ik.

*Papillon, blijkbaar een van de beste gevangenisfilms ooit, kijken (vanavond op Nederland 1). Ik ben benieuwd!

3 Comments:

  • At 1:47 p.m., Blogger L said…

    Dat is waar ook: Papillon zou komen! Gemist...grmbl. Maar ik heb wel Girl, Interrupted gezien en een stukje Portugal-Griekenland; ook leuk.

     
  • At 9:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    aarghh! dat was ik dus gisteren vergeten: Girl, Interrupted! *PEEP* Nou ja, heb de film al op video, maar toch...

    Marianne

     
  • At 1:21 a.m., Blogger herman said…

    Nou, Papillon was een erg mooie film! Lotte, ik weet niet of je hem al eerder gezien hebt, maar anders zou ik hem zeker nog eens gaan kijken. Wat betreft Girl Interrupted, ik ken die titel wel, maar daar houdt het dan ook mee op...

     

Een reactie posten

<< Home