Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

15.9.04

Buiten waait het zachtjes, af en toe regent het (hard). Ideaal wandelweer dus. Zeker met fijne postrock op de discman, zodat de zweverige geluidsfragmenten zich nauw verweven met het ruisen van de wind, onderwijl denkend aan de mooie gebeurtenissen die op me af zouden kunnen komen . Of beter nog, zonder muziek, maar samen met dat ene meisje en dan een goed gesprek hebben, de barre weersomstandigheden heldhaftig trotserend. En na afloop warme chocola met slagroom. Overmorgen maar 's een mooie boswandeling maken. Hopelijk wil zij ook mee...

6 Comments:

  • At 7:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik hoop het ook voor je!

    marianne

     
  • At 6:05 p.m., Blogger L said…

    En? Wou ze mee? En hoe voelt het nou, om bestuur af te zijn? Zullen we een bestuurders-af AA beginnen ;-) ?!

     
  • At 2:14 a.m., Blogger herman said…

    ik ben nog geen bestuurder af (woensdag is de grote dag!), maar daarna ben ik helemaal in voor een bestuurs-AA. ik zie de afkickverschijnselen met angst en beven tegemoet...

    ik heb haar trouwens niet gevraagd, achteraf bleek het erg tegen te vallen met hoeveel vrij ik die donderdagmiddag had. :(

     
  • At 1:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Om ervoor te zorgen dat het beruchte Zwarte Gat je na de ALV niet geheel met huid en haar opvreet, is er vrijdag 5 november alvast Fly Pan Am in de Paradiso. Welkom terug in de Wondere Wereld die Constellation heet :-)

    Groetjes,

    Thierry

     
  • At 2:40 a.m., Blogger herman said…

    Wauw, dat is wel iets om naar uit te kijken! Ik zou het meteen in mijn agenda schrijven, ware het niet dat die op Catena ligt en ik nu thuis zit...

    De hoes van de nieuwe Fly Pan Am is trouwens onthutsend lelijk. :(

     
  • At 2:13 p.m., Blogger Storm said…

    Vind je'em echt lelijk. Hooguit een beetje onrustig :-)

     

Een reactie posten

<< Home