Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

12.12.02

King Kong ain't got shit on me! Ik had het niet verwacht, maar hij viel mee. Sterker nog, Training Day is een leuke film. Denzel Washington speelt voor het eerst van zijn leven eens niet een goedzak, en het valt meteen in goede aarde. Althans, bij mij. Zijn rol als keiharde politie-agent doet me een beetje denken aan die van Samuel L. Jackson in Pulp Fiction. Hij neemt rookie Ethan Hawke mee de straat op, om zo op jacht te gaan naar drugsdealers en meer van dat soort tuig. Ik heb er van genoten. Morgen heb ik tentamen en daarom ga ik dit weekend flink veel films kijken. Op de planning staan Harry Potter: The Chamber of Secrets, Irréversible (waar ik erg naar uitkijk) en een kleine David Lynch Marathon van 4 films. Ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken. ;-)