Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

29.11.02

Shane McGowan (ja, hij leeft nog) kan weer lopen, met dank aan Sinead O'Connor. Ben benieuwd of en hoe hij de aankomende toer overleeft. Als ik mij niet vergis, spelen The Pogues volgende maand in Nederland. [via Ernie]. Ondertussen probeer ik deze dag te overleven. Vannacht tot 5 uur de DJ uitgehangen op Catena, en in die hoedanigheid vooral mijn eigen smaak opgedrongen. Wanneer mensen zelfs uit hun dak gaan op The Ex, Oomph! en Stereolab, heb ook ik een goede avond. Daarnaast kwam ik erachter dat mijn compagnon de ouddrummer is van het Rotterdamse Mono, dat langzaamaan begint door te breken. Na een korte nachtrust, moest ik dan toch weer vroeg op voor college. En zo kom je er weer 's achter dat de combinatie weinig slaap/stevige verkoudheid tot weinig productiefs leidt. Nouja, vanavond gaat het wel weer beter, waarschijnlijk.