Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

3.12.02

The Rolling Stones komen naar Nederland! Niet dat ik van plan was er heen te gaan, maar een tijdje geleden bedacht ik me dat ik het misschien toch maar 's doen. Je weet immers maar nooit, misschien stoppen ze er een keer mee (dan moet er wel een bandlid overlijden, vrees ik). En eigenlijk is het best ze eens live gezien te hebben, ook al zijn ze al decennia lang bezig hun eigen mythe om zeep te helpen. Goed, die welwillende gedachte is nu voorgoed om zeep geholpen, want de kaartjes voor het concert in Ahoy kosten maarliefst 116 euro (staanplaatsen). Honderd fucking zestien euro... Daar kan ik 2 maanden van eten! Als het een beetje meezit, betaal je dan een euro per minuut gespeelde muziek, of 5 euro per liedje. Wel, ik laat Jagger en de zijnen maar weer een keer schieten.