Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

23.12.02

De afgelopen week heb ik:

-Lord of the Rings 2: The Two Towers gezien. Wat mij betreft was het een passend vervolg op The Fellowship of the Ring en minstens net zo meeslepend. Met name de slag bij Helmsdeep is de moeite waard. Ik kan me wel voorstellen dat ik bij een tweede keer me ga ergeren aan die dwerg die meer en meer een grapjas dan een serieus karakter wordt. Oh, en Gollum word(en) ook mooi gebracht.

-me uitstekend vermaakt met Mambo Kurt, die voor niks in het Patronaat in Haarlem speelde. Geen verrassing. Die eer was wel weggelegd voor The Parlandos, die op mij overkomen op een wat dromerige variant van de Treble Spankers, en best goed op een willekeurige soundtrack van een Tarantino-film zouden passen. Instrumentale filmmuziek doorspekt met sixties en rock 'n' roll, ik mag dat wel.

-me als ieder ander weblogger en muziekfanaticus in Nederland ernstig vermaakt met VPRO's Netspanning: een bijzonder leuke quiz waarbij je tegen twee anderen speelt. Voor mij raakt de lol er wel snel vanaf nu zelfs een score van boven de 600 me niet eens meer in de top 50 deed belanden.