Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

7.12.04

Mijn bijdrage aan het laatste CD-project van de Subjectivisten staat hieronder en valt ook te bewonderen bij Art Of The Mix. Er is zowaar een rode lijn in te ontdekken. Meisje en jongen ontmoeten elkaar, zoenen en worden verliefd. So far, so good. Zij blijkt echter niet het minst gecompliceerde meisje te zijn: "don't call the doctors cause they've seen it all before, they'll say just let her crash and burn" (Girl Anachronism). Hij weet niet wat ie er mee aan moet en vindt het in al zijn cynisme vooral interessantdoenerij van haar kant (Showgirl). Uiteindelijk zet hij de stap er een punt achter te zetten (Babe I'm Gonna Leave You, I'm Not In Love), maar zij reageert vooral boos (Send Me A Postcard) en al snel vervalt het hele gebeuren in een verwijten maken over en weer (Ciao!). Uiteindelijk mist hij haar wel ("Wake up, Slowly early morning, Days like these I miss you, I think I always will" (Give Me Everything)) en verklaren ze elkaar alsnog de liefde. :)

Ik hoop dat Martijn er blij mee is. Overigens moet ik mijn CD'tje nog altijd ontvangen...

It's All About The He Said She Said Bullshit

1 Devics - The Man I Love
2 The Afghan Wigs - Somethin' Hot
3 The Donnas - Do You Wanna Hit It
4 The Kinks - You Really Got Me
5 Felix Da Housecat - Rocket Ride
6 Four Tet - My Angel Rocks Back And Forth
7 Miss Kittin - Kiss Factory
8 Belle & Sebastian - Dirty Dream #2
9 The Dresden Dolls - Girl Anachronism
10 The Auteurs - Show Girl
11 PJ Harvey & Thom Yorke - This Mess We're In
12 Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You
13 Shocking Blue - Send Me A Postcard
14 Talking Heads - I'm Not In Love
15 Lush & Jarvis Cocker - Ciao!
16 Ben Christophers - Give Me Everything
17 The Babys - Everytime I Think Of You
18 The Black Heart Procession - It's A Crime I Never Told You 'Bout The Diamonds In Your Eyes

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home