Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

13.11.04

Leuke concerten de komende tijd:

13-11 - DAAU, LVC
17-11 - Voicst + Ash, Paradiso
23-11 - The Decemberists, Ekko
23-11 - Soulwax, Tivoli
26-11 - Vive La Fete, Patronaat
27-11 - Rough Trade Night (met o.a. Delays, Emiliana Torrini, Low), Paradiso
29-11 - Woven Hand, Patronaat
1-12 - The Hidden Cameras, Ekko
2-12 - The Delgados + Cass McCombs, Nighttown
3-12 - The Dresden Dolls, Het Paard
7-12 - Aereogramme + Cereal, Het Paard
9-12 - I Am Kloot + Indigo Jones, Patronaat
18-12 - The Faint + Beep Beep, Melkweg

Concerten die schuin gedrukt staan ga ik sowieso naar toe, al was het maar omdat ik de kaartjes al in huis heb. Zijn er lezers die ook naar een van de bovenstaande concerten gaan of me willen wijzen op interessante concerten die ik over het hoofd zie? Dan hoor ik het graag.



18 Comments:

  • At 6:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    22 november interpol in paradiso... uitverkocht helaas (grrr... :-( )
    1 december ed harcourt in de melkweg. note to self: kaartjes kopen!

    rivkadejonge.nl

     
  • At 3:32 a.m., Blogger herman said…

    Ik heb Interpol 2 keer gezien ten tijde van het debuutalbum (bovenzaal Paradiso en Melkweg) en vond het wel leuk, maar niet echt iets wezenlijks toevoegen aan het album. Antics vind ik eerlijk gezegd nogal tegenvallen, maar misschien moet ik nog wat vake rluisteren. Hoe dan ook, ik ben er niet zo rouwig om dat ik er niet heen ga. :)

    Ed Harcourt ken ik eigenlijk niet (moet ik me nu schamen?).

     
  • At 1:50 p.m., Blogger Nicole said…

    Zie ik je 1 december in Ekko?

    The Faint zou ik graag heen willen, maar mn vriend is dan jarig. Dus een beetje lullig om dan naar een concert te gaan ipv zijn verjaardag vieren. :) Laat je me wel weten hoe het was? @ Bazar Curieux was het in ieder geval erggg goed! Concert van het jaar!!!!!

     
  • At 3:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ash!
    Daar ben ik dus woensdag ook!

    Marianne

     
  • At 5:21 p.m., Blogger herman said…

    1-12 weet ik niet uit mijn hoofd, hangt er vanaf of ik geen andere afspraken heb. jammer dat je niet naar the faint kan, maar gelukkig heb je ze al gezien.

    en ash komt goed geloof ik, tot woensdag! :)

     
  • At 6:56 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Damn, ik zie nu dat de 17e Dizzee Rascal in de Melkweg staat. I want to, where is my money? En ik heb blijkbaar Dogs Die In Hot Cars gemist, ik dacht dat die komend weekend in A'dam zouden spelen. Zondag de 28e 's middags, speelt Solex in Paradiso (geloof ik), die wil ik nog eens zien. Patrick

     
  • At 3:47 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Goeie Blogspot Herman,
    Keep up the good work!

    En dan nu de reclame boodschap:
    Als ik jou was zou ik de 23ste ook schuinafdrukken, support voor the decemberists is Furtips uit Arnhem. Huiskamerpop maar dan hard! Dat wordt een leipe avond denk ik!

    Gegroet
    Anonymous Spitruf

     
  • At 3:58 p.m., Blogger herman said…

    Kijkkijk, nou, ik zal er proberen heen te gaan. :o)

    Furtips heb ik wel veel over gehoord (via de Caesarmailinglist waar een hoop Nederlandse bandjes worden besproken), dus ik ben zeer zeker benieuwd. ;-)

     
  • At 10:14 p.m., Blogger martijn said…

    Je kunt naar me zwaaien bij de Decemberists.

    (niet aanraken natuurlijk)

     
  • At 3:26 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Nou Herman,

    Dat ziet er allemaal leuk uit. Zeker veel schade in te halen? ;-)

    Voor mijzelf zit ik eraan te denken om naar Woven Hand in het Patronaat te gaan(surprise, surprise) maar aangezien ik de laatste plaat tot op heden maar "zozo" vond, ben ik aan het twijfelen geslagen. Misschien het resultaat een overdaad aan "southern rock" ? De tijd zal het leren.

    Ga jij ernaar toe ?

    Groetjes,

    Thierry

     
  • At 3:26 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Nou Herman,

    Dat ziet er allemaal leuk uit. Zeker veel schade in te halen? ;-)

    Voor mijzelf zit ik eraan te denken om naar Woven Hand in het Patronaat te gaan(surprise, surprise) maar aangezien ik de laatste plaat tot op heden maar "zozo" vond, ben ik aan het twijfelen geslagen. Misschien het resultaat een overdaad aan "southern rock" ? De tijd zal het leren.

    Ga jij ernaar toe ?

    Groetjes,

    Thierry

     
  • At 3:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hum, die trage plaatsingsnelheid wilt niet echt wennen zie ik.

    Groetjes,

    Thierry

     
  • At 5:59 p.m., Blogger herman said…

    Het is nog ver weg (ik leef van concert tot concert ;)), maar ik denk van wel. Eerst maar 's zien of The Decemberists en de Furtips gaan lukken. :)

     
  • At 6:28 p.m., Blogger herman said…

    Btw, er ligt nu wat Constellation-spul (o.a. Set Fire To Flames) bij de Plaatboef (bij nieuw 2ehands, als je binnenkomt meteen rechts). Niets voor jou, Thierry?

     
  • At 10:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Heb jij dan nog niet alles weggesnaaid dan ?

    Overigens, van "Set Fire to Flames" heb ik beide plaatjes al. Maar ik ben natuurlijk altijd geïnteresseerd in nieuwe aanwinsten uit de collectie van onze Canadese vrienden....

    Groetjes,

    Thierry

     
  • At 3:46 a.m., Blogger herman said…

    Ik heb alleen de eerste A Silver Mt. Zion meegenomen, daar had ik alleen een kopie van. De rest had ik al. :)

     
  • At 9:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Helaas helaas, ik heb geen Constellation-spul aangetroffen in de bakken bij de Plaatboef. Wel Sings Reign Rebuilder gevonden(die ik natuurlijk al had)maar voor de rest was alles weggehaald of reeds verkocht.

    Maar ik zal me vreselijk wreken komende week in Amsterdam als ik weer 's op plaatjesjacht ga. :-)Ken jij nog goeie platenzaken in het Mokumse, Herman ?

    Wel grappig dat je de eerste van A Silver Mount Zion ook bij de Platenboef hebt gekocht. Ik heb mijn exemplaar daar namelijk ook (tweedehands) op de kop getikt. :-)

    Groet,

    Thierry

     
  • At 11:22 p.m., Blogger herman said…

    In A'dam ga ik altijd naar Boudisque, Concerto, Get Records en een zaakje schuin tegenover Paradiso, waarvan ik niet weet hoe het heet. Succes! :)

     

Een reactie posten

<< Home