Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

3.10.04

Om uit de buurt te blijven van het vermaarde Zwarte Gat (nee, het studeren wil nog niet zo lukken) grijp ik alle mogelijke nevenactiviteiten met beide handen aan. Ik ben dan ook erg blij dat Stereo, Vido en Zebra de handen ineen hebben geslagen met het uitstekende 'Things to do in Amsterdam when you're underground' als agendavullend resultaat. Leve Amsterdam, leve het nachtnet!

Er staat nog niet op dat Ben Christophers (wie kent hem nog?) zondagmiddag 31 oktober in Paradiso speelt. Na een zenuwinzinking te boven zijn gekomen heeft hij zijn derde album The Spaces In Between opgenomen, ditmaal zonder de hulp van David Kosten. Kosten (ook wel bekend als Faultline) was verantwoordelijk voor de prachtige beats, samples, maar The Spaces In Between doet het dus zonder al dit moois en klinkt volgens het interview in Oor daarom een stuk puurder. Het zal me benieuwen. Ben Christophers treedt ook nog op in Ekko (30 oktober) en Ro-Town (3 november). Ik ben zeer benieuwd, want aan de glimp die ik opving tijdens een editie van London Calling, jaren geleden, heb ik niet genoeg. Ik hoop dat ie zijn effectenkastje meeneemt.