Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

18.4.03

Vandaag luister ik naar de Kinky 101, het Kink FM-equivalent van de Top 100 Allertijden. Een heel fijne lijst, met veel oude favorieten. Tegenwoordig luister ik eigenlijk nooit meer KinkFM, maar voor de Kinky 101 maak ik graag een uitzondering. Ik had dit jaar zelfs een lijstje ingestuurd (de lijst wordt samengesteld door het publiek). Ik had niet zo zeer mijn favoriete nummers genoemd, maar meer nummers die ik heel erg goed vind, en waarvan ik het idee had dat ze de lijst wel zouden moeten kunnen halen. En de meeste nummers hebben ook daadwerkelijke de lijst gehaald. Hieronder mijn lijstje, met achter het nummer tussen haakjes de positie in de lijst zoals die op dit moment te horen is op KinkFM.


0 Nine Inch Nails - Closer (nieuw binnen op 71!)
1 Radiohead - Lucky (niet in de lijst, wel andere nummer van Radiohead op 6, 7, 20, 26, 32 en 41)
2 Mad Season - Wake Up (van 88 naar 21!)
3 Tricky - Black Steel (niet in de lijst)
4 Sonic Youth - Teenage Riot (niet in de lijst)
5 The Posies - Please Return It (niet in de lijst)
6 Pennywise - Bro Hymn (86)
7 Rage Against The Machine - Bullet In The Head (niet in de lijst, Killing In The Name Of staat wel op 2)
8 Depeche Mode - Enjoy The Silence (van 40 naar 10!)
9 The Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings (49)