Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

11.4.03

Uit de 3voor12 nieuwsbrief:

Woensdagavond mocht het Amsterdamse Caesar van zich laten horen in het RTL 4-programma Barend en Van Dorp. En dat deden ze. In plaats van het radiovriendelijke I Know I knalde het trashy C.I.A. van het podium. “We willen de mensen liever verrassen.”

[...]

“Er was ons van tevoren te kennen gegeven dat alleen I Know I een optie was. Dus we hebben het van tevoren niet overlegd en optimaal gebruik gemaakt van de mogelijkheden van live- televisie. In die zin dat er achteraf niets weg te monteren valt”, aldus Roald van Oosten van Caesar. En dus speelde de band gisteren in Barend en Van Dorp in plaats van de afgesproken singel I Know I het aanzienlijk lawaaierigere C.I.A.

Drumster Marit/Claire op het Caesar-weblog: "Noem het recalcitrant, puberaal of asociaal, ik noem het rock 'n roll of punk. We zijn tenslotte een bandje en ik persoonlijk kan ik het altijd erg waarderen als er eens een keertje NIET gedaan wordt wat in de lijn der verwachting ligt. Een beetje knuppel in een hoenderhok en een beetje peper in een reet. 't Is niet voor niets live televisie"

Toch wel een band naar mijn hart, dat Caesar. Ik heb het jammergenoeg gemist, maar het toeval wil dat de DJ in de Melkweg voor het optreden ook al Caesar's CIA draaide. Hulde! Ik heb vanmiddag maar een kaartje gekocht voor hun optreden in het LVC morgenavond. Heb er zin in!