Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

17.4.03

Even wat willekeurige opmerkingen:

Ik luister nu naar de mp3tjes op de website van Kopna Kopna. Een band die volgens mij eens hoge ogen gooide bij de Grote Prijs van Zuid-Holland/Nederland (doorhalen wat niet van toepassing is, ik ben te lui om het goede antwoorden op te zoeken). Ik meen dat ik met twee bandleden op de middelbare school heb gezeten. Het klinkt bijzonder leuk. Funky popmuziek, maar dan met een scherp randje. De vergelijking met Zita Swoon ligt op de loer, maar mijn gedachten gaan ook uit naar Beck's Midnite Vultures. Hoe dan ook, leuke liedjes. Wat mij betreft komt Kopna Kopna snel met een album!

Out Of Time, de nieuwe single van Blur, viel me in eerste instantie erg tegen. Mijn interesse in hun nieuwe album was al tanende, maar langzaam maar zeker ga ik het toch wel een mooi liedje vinden. Ik hoop wel dat de rest van Think Tank wat meer pit heeft.

Afgelopen maandag kocht ik voor 45 eurocent (!) het album Righteous van Dag. Dag is die band die met Our Love Would Be Much Better If I Gave A Damn About You en Lovely Jane twee kneiters van radiohits scoorde bij Shock Radio en later Kink Fm. Righteous is het album met Lovely Jane, en past perfect bij dit weer: vrolijke, funky rock, een beetje loom. Heerlijk voor op het balkon. Verder gekocht: Everything I Long For van Hayden, I Ought To Give You A Shot In The Head For Making Me Live In This Dump (oid) van Shiravee (Google geeft maar 5 hits als je zoekt op Shiravee, is dit dan een echt obscure band?), Zal de hemel van Boots en ook nog een single van Subersub. En dat allemaal voor nog geen 15 euro bij Correct in Rotterdam.