Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

17.4.03

Buiten schijnt de zon, maar ik zit binnen (wel met de deur en het raam open) lekker verzamelCD'tjes te branden voor een paar mensen die ik ooit 's zo'n ding heb toegezegd. Altijd leuk om zo weer 's wat muziek terug te horen waar je al in geen tijden meer geluisterd heb. Zo net Beck's Midnite Vultures. Eigenlijk een fantastische plaat, nu ik hem zo terughoor. Ik luister nauwelijks nog naar Odelay (wat ik eigenlijk zijn beste plaat vind), en ben nu zelfs geneigd te zeggen dat Midnite Vultures wellicht zijn beste plaat is. Het past eigenlijk prima tussen al die electroclash die tegenwoordig zo populair is. Maar het is stiekem nog wat lekkerder.

Zometeen toch maar even de stad in om een nieuw batterij voor mijn fototoestel te kopen.