Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

13.2.03

Zo, mijn Anti-Valentijns-CD is af.

De tracklisting is als volgt:

01 The The - True Happiness This Way Lies
02 The La's - I Can't Sleep
03 Violent Femmes - Kiss Off
04 Elastica - 1:2
05 Black Rebel Motorcycle Club - Red Eyes And Tears
06 Pulp - Something Changed
07 Unbelievable Truth - Forget About Me
08 Leonard Cohen - The Partisan
09 'Donnie Darko' - Mad World
10 The Beatles - You Never Give Me Your Money
11 Groep Jezus - Connected With Rain
12 Spinvis - Voor Ik Vergeet
13 Nine Inch Nails - La Mer
14 Sigur Ros - Bium Bium Bambalo
15 Ben Christophers - Remote Control


Allemaal liedjes waar een klein of een groot persoonlijk verhaal achter schuilgaat. Zelf kreeg ik vandaag de CD van Melk binnen. Op de hoes prijkt een bejaard echtpaar dat breeduit lachend op een bank zit. De vrouw kijkt schalks weg van de camera en de man bladert olijk in een fotoboek. Ik heb hem nu een keer geluisterd en ben er best blij mee. Allemaal rustige liedjes in het teken van de liefde. Bv. Foo Fighters, maar ook Lee Towers. Dat was even slikken, inderdaad.