Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

21.1.03

Morgen is het zover: dan mag ik naar de stembus, of beter gezegd: een stemmachine. Ik heb mijn moeder maar gemachtigd, maar wat ik ga stemmen weet ik eigenlijk nog steeds niet. Ik twijfel heel erg tussen SP en Groen Links, die allebei een paar heel goede punten hebben, maar op andere juist weer te kort schieten. Ik heb het gevoel dat Groen Links wat realistischere plannen heeft en buiten dat vind ik hun benadering van het integratie-vraagstuk enorm goed. Aan de andere kant zie ik hun studietaxsysteem weer helemaal niet zitten. Misschien moet ik uit protest tegen de opkomst van de mediacratie (ik word kotsbeu van het hele circus) toch maar op de Partij Voor De Dieren stemmen. Het zou me niets verbazen als ze een zetel zouden winnen. En hun lijsttrekster is knapper dan Femke Halsema en Agnes Kant bij elkaar.