Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

24.1.03

Het filmfestival in Rotterdam is inmiddels in volle gang,en ik ben nog steeds niet geweest. Ik ga in ieder geval donderdag (en dan wel de hele dag) en waarschijnlijk nog een dagje. Ik heb nu eindelijk tijd om leuke dingen te doen, want ik heb een zwaar tentamen achter de rug en dat werkstuk waar ik al tijden tegen aan zat te hikken, is bijna af. Nog even een conclusie schrijven, de puntjes op de i zetten en het kan ingeleverd worden. Heb daarom nu de gelegenheid me eens gaan te orienteren op de films die ik in Rotterdam kan gaan zien. Ik denk dat ik de nieuwe films van Moodysson en P.T. Anderson maar links laat liggen, net als andere films die toch wel aangekocht zijn/zullen worden door de reguliere distributiekanalen. Hoop eigenlijk op leukse Japanse comedies of een rare Oostblokfilm. Nouja, ik zie het wel. Ga in ieder geval de reacties en eerste recensies in Moviemeter, nl.kunst.film en Zone 5300 er aandachtig op naslaan. Verder moet ik ook het televisie-aanbod maar eens goed in de gaten houden. Nederland 3 zendt tijdens het festival elke dag een film uit die in het verleden op het festival gedraait heeft, en zo heb ik al kennis gemaakt met menig juweeltje.