Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

15.10.04

Vanavond speelt Jaap Boots op Catena en ik mag daaraan voorafgaand en na afloop plaatjes draaien. Het liefst zou ik er een donker, rokerig hol van maken en veel smeuige bluesnummers draaien, maar veel meer blues dan Captain Beefheart heb ik niet in mijn collectie. Dus dan gooien we het maar over een andere boeg. Ik heb er in ieder geval wel zin in!

Nog iets anders: ik heb geen idee hoe lang de nieuwe Ep van Vive La FĂȘte al uit is, maar hij klinkt bijzonder fijn. Hoe kan het ook anders als je Trans-X, New Order en Wordy Rappinghoofd door de mangel haalt.

4 Comments:

  • At 12:34 p.m., Blogger Nicole said…

    Welke EP van Vive La Fete?

     
  • At 3:57 p.m., Blogger herman said…

    Schwarzkopf, heet ie. De cover van Wordy Rappinghood is erg leuk. Het tempo is wat omlaaggeschroef en er komt zowaar nog een stukje Joy Division langs. En Living on video van Trans X (ken je die?) doet het volgens mij wel goed op electrofeestjes. :-)

     
  • At 2:29 p.m., Blogger Nicole said…

    Phew! Schwarzkopf is al ergggggggg oud. ;-) Uit sinds april van dit jaar. Living On A Video ken ik geloof ik wel. (ik moet 'm eerst horen)

     
  • At 1:31 a.m., Blogger herman said…

    Ik weet wel zeker dat je die kent. En april dit jaar... Ach, alles wat voor augustus dit jaar is uitgekomen is redelijk langs me heen gegaan.
    I have a lot of catching up to do. ;)

     

Een reactie posten

<< Home