Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

6.10.03

Ik dacht altijd dat mijn computer er te traag voor zou zijn, maar hij kan het makkelijk aan: CD's beluisteren bij de VPRO. VPRO's 3voor12 heeft sinds een tijdje een heuse luisterpaal, net als in de winkel! Ik heb nu de nieuwe Chicks On Speed, 99 cent, opstaan. Een beetje tegenvallend na het erg leuke Chicks On Speed Will Save The World!, maar de cover van Tom Tom Club's Wordy Rappinghood maakt veel goed. Het fijnste liedje is echter We Don't Play Guitars, met extra vocalen van Peaches. Al bij de eerste beluistering klonk het me enorm bekend in de oren. Eigenlijk dacht ik dat het een cover was, maaar aangezien Google het niet met me eens was, ga ik er maar vanuit dat ze het hebben gespeeld toen ik ze vorig jaar in Oslo zag. Het benadert aardig de geniale gekte die ze daar ook al over me heen stortten.