Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

23.8.03

Aanstaande woensdag ga ik naar Pukkelpop. Woo-Hoh! De programmering is redelijk fantastisch, maar ik zal wel keuzes moeten maken tussen Lamb, Fischerpooner, Mogwai en Vladislaf Delay. Ik denk dat ik Mogwai maar laat zitten, aangezien ik die al drie keer gezien heb. Weet iemand hoe de rest het er doorgaans op het podium vanaf brengt? Vrijdag moet ik kiezen tussen Beck, Goldfrapp en Poison The Well... Moeilijk. Ik denk dat ik een na een stukje Beck maar richting Goldfrapp ga rennen, en Poison The Well maar laat voor wat het is. Die komen toch nog wel eens naar Nederland. Wel wat vreemd is dat technoDJ Terence Fixmer nog voor het avondeten staat geprogrammeerd. Zaterdag ga ik het begin van PJ Harvey missen, want dat speelt The Mars Volta nog. Frappant is dat Erol Alkan en Radio 4 tegelijkertijd hun ding doen. Het toeval wil dat Erol nog wel 's Radio 4 ("Dance To The Underground") wil draaien. Wel, het zal mij benieuwen.

adeline, breun, controllerboy, de grondslag, een dikke mevrouw, lotte, marianne, merelroze, pim, think and explain, zebra. 3voor12, allmusic, audioscrobbler, dertigers, droommachine: sporenburg, dubbelmono, file under, fireflies, i love music, lowtones, musicmeter, nicole, pitchforkmedia, said the gramophone, stereo, stop the noise, subjectivisten, subjectivisten (forum), think small, upcoming. cinema, imdb, moviemeter. catena, hattrick

Powered by Blogger