Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

3.10.03

Zometeen heb ik een T-Shirt date. Gisteren stond ik aan de bar, en werd ik aangesproken op mijn T-shirt. Over het coole paardje dat er opstaat. Ze werd pas echt enthousiast toen ze er achter kwam dat het een Motorpsycho-shirt betrof. "Ik heb ook een Motorpsycho-shirt!", zei ze, waarbij ze toevoegde dat haar shirt nog veel mooier was. Ik zei haar dat ze die dan eens aan moest trekken, maar dat durfde ze niet aan, aangezien het ding schijnbaar nogal versleten was. Desalniettemin was het wel een mooi shirt, want het Motorpsycho-embleem was er op vast genaaid, in plaats van gedrukt. Vervolgens haalde ik haar over dat T-Shirt toch maar eens aan te trekken, want ik was wel benieuwd en bovendien gaan je kleren toch stinken als je uitgaat. We spraken af elkaar vanavond weer te ontmoeten en dan allebei een Motorpsycho T-Shirt aan te trekken. Wel, dat van mij stinkt naar rook en ligt inmiddels in de wasmand, maar ik ben zeer benieuwd naar het hare.