Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

8.9.03

Sinds vandaag heb ik ook internet op mijn eigen kamertje. Wahey! Hopelijk betekent dit dat ik mijn log wat frequenter bij zal houden. De afgelopen tijd is daar niet veel van terecht gekomen. Ik ben nu bezig met het bijlezen van wat logs. Bij Stereolas ik dat Britney met Madonnna heeft gezoend. Weken geleden al. Volledig langs me heen gegaan! Via Lowlandsganger Zebra ontdek ik prachtige foto's van Lowlands 2003, waar ik niet bij was. Onderstaande foto van Sharin Foo (van de Raveonettes) is daar een voorbeeld van. Wat een prachtig meisje, trouwens. DubbelMono is ook op Lowlands geweest, getuige zijn verslag. Leuk om te zien dat nu juist de bands die hij onder 'crap' schaart (Fischerspooner en The Polyphonic Spree), mijn favorieten waren op Pukkelpop (dan ga ik even voorbij aan The Mars Volta). Elmer Roze vreest, net als ik, dat de tenniswereld de komende jaren gedomineerd zal worden door een Amerikaan in wie ik alle vervelende vooroordelen bevestigd zie. Zus Merel stelt een retorische vraag en vermaakt zich op dit moment hopelijk goed met de Tindersticks. Ik baal ervan dat Soulseek het niet doet, wanneer ik al die enthousiastmakende recensies op File Under lees. Ik heb wat in te halen, wat nieuwe muziek betreft.