Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

21.4.03

Afgelopen zaterdag gingen mijn gedachten heel even uit naar de optredens van The Beatles. En dan vooral aan schreeuwende meiden die de muziek weten te overstemmenr. Afgelopen zaterdag stond ik namelijk vooraan bij het optreden van Das Pop in het Leidse LVC, tussen een aantal dolenthousiaste meiden (waaronder het zusje van Niels/Controllerboy) die al schreeuwend lieten weten de leuke danspasjes van de zanger wel te kunnen waarderen. Ikzelf was niet direct onder de indruk van Das Pop, maar het mij omringende enthousiasme werkte blijkbaar aanstekelijk en uiteindelijk zong ik dan ook mee met The Love Program en afsluiter Abacadabra (cover van The Steve Miller Band). Aan schreeuwen heb ik me maar niet gewaagd. Met name de nummers van het nieuwe album vond ik erg tof. En zowiezo de wat stevigere nummers. Misschien moet ik toch maar 's naar dat nieuwe album gaan luisteren. Eenmaal buiten werden we nog even geinterviewd door mensen van CuttingEdge. Wellicht staat daar binnenkort iets van online.