Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

11.3.03

Het feestje zaterdag verliep goed. Helaas crashte blogger in het zicht van de haven, toen ik mijn geschreven post op mijn weblog wilde zette. De post staat nog wel thuis op mijn computer, dus hopelijk post ik hem vanavond nog. En anders morgen.

Morgen ga ik voor het eerst in tijden weer 's naar Club Lek. De laatste keer was volgens mij toen Gruff Rhys en nog een van zijn Super Furry Animals-maatjes acte de presence gaven bij ome JaBo. En ik meen me te herinneren dat Incense dezelfde avond ook speelde. Het was allemaal ergens in het najaar van 2001. Inmiddels is Club Lek verhuisd naar Studio DeSmet, waar ik nog nooit geweest ben. We gaan vooral voor Console, een hobbyproject van de electronica-man van The Notwist, alhoewel de omschrijving van Barbara Morgenstern ("intrigerende minimale electronische songs") me ook wel aanspreekt.