Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

8.3.03

Vannacht is het zover. Dan ga ik voor de eerste keer DJen, en daar ook nog 's betaald voor krijgen. Het is maar 3 uurtjes (van 1 tot 4 uur), alhoewel het feest een uur uit zou kunnen lopen. In dat geval krijg ik nog een bonus. Ik heb er best wel veel zin in, en voel me voor het eerst in tijden weer eens een beetje zenuwachtig. Degene die het feest geeft is wel ruim tien jaar ouder dan mij, en de gemiddelde leeftijd zal ook wel wat boven mijn leeftijd liggen, dus ik kan waarschijnlijk al mijn jaren '80 favorieten - aan veel leeftijdsgenoten niet echt besteed, jammergenoeg - vanavond wel een keer langs laten komen. Momenteel haalt Kazaa het een en ander wat ik niet heb, of alleen op tape, voor me binnen. Aanraders zijn welkom.