Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

3.3.03

Vorig jaar, 12 november, kon ik er niet bij zijn, maar 13-3 houd ik vrij. Dan is namelijk een grote demonstratie tegen de verregaande bezuinigingen in het hoger onderwijs. Waarschijnlijk worden die pas daadwerkelijk van kracht als ik ben afgestudeerd (binnen een jaar hopelijk) en zal ik er zelf weinig mee te maken krijgen (tenzij ik voor het aio-schap kies), maar omdat ik het werkelijk schandalig vind dat het onderwijs blijkbaar zo laag op het prioriteitenlijstje van Bos en Balkenende staat, ga ik toch maar demonstreren. Zie ook de website en onderteken ook vooral het manifest.

[update]Net het manifest ondertekend. Wel grappig om daar zo 's doorheen te scrollen en oudklasgenoten, kennissen, vrienden, vriendinnen, studieverenigingen enzo tegen te komen[/update]