Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

19.6.04

Het gaat me te ver om te zeggen dat Unburst Bubbles volledig omgekat (zoals dat zo mooi heet in weblogland) is, maar voorlopig laat ik het hierbij. Linkjes naar vrienden en bekenden komen later wel, evenals andere algemenigheden.

Ondertussen zit ik min of meer ziek thuis. Dat zo'n bestuursjaar op Catena je niet in de koude kleren gaat zitten had ik al eerder gemerkt (stress en de bijkomende teloorgang van het leven buiten Catena), maar nu ben ik ook nog 's geveld door de ziekte van Pfeiffer. Het was me niet direct opgevallen dat ik eerder vermoeid was dan normaal, want veel slaap had ik altijd al nodig, maar ik had soms wel het gevoel alsof ik er 'doorheen' zat. Zij het eerder mentaal dan fysiek. Hoe dan ook, ik doe nog wel mijn dingetjes, maar neem veel rust. Want hoe meer rust ik neem, hoe sneller het overgaat.

Ik zit dus lekker veel thuis, alwaar ik eens goed mijn gedachten kan ordenen. Eens goed afstand nemen van Catena en als bijkomend positief effect door de Catena-bomen het bos weer zien. Althans, daar hoop ik op en dat lukt ook wel. Ondertussen kijk ik ongezond veel voetbal, luister ik veel muziek en kijk ik zowaar weer films, iets waar ik het afgelopen jaar niet erg veel aan toegekomen ben.

Wat betreft muziek: deze geweldige
cover
van Coldplay's Clocks door Zea is je misschien al bekend, maar zo niet, dan moet je hem downloaden. De leukste cover van heel 2003, wat ik je brom. :-)

9 Comments:

  • At 5:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Scooter is er niks bij. Wat ik je brommer.

    breun.

     
  • At 5:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Pfeiffer! ben je lekker klaar mee.. klote ziekte, kostte me 5,5 jaar geleden bijna m'n examenjaar... veel rust houden, heel veel rust houden, dat is het enige wat je kan doen... niet te snel te veel proberen, want je wordt vanzelf heel snel teruggefloten door je lichaam.. zeer onprettig...

    marianne

     
  • At 12:15 a.m., Blogger herman said…

    ik doe mijn best, maar het valt me wel moeilijk... ik heb het afgelopen half jaar maar 2 keer langer dan een dag vrijgenomen (rond kerst en mijn vakantie in Berlijn/Polen, begin maart), dus ik ben het niet echt gewend stil te zitten... ik rust naar behoefte, ik hoop dat dat genoeg is.

     
  • At 4:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tsja, ik hoop het voor je.. kan er weinig over zeggen, omdat ik op een andere manier Pfeiffer had, ik lag gewoon 6 weken halfdood op de bank en kon nog geen telefoon optillen.. toen ik me iets beter voelde en de moed had om een brief te gaan posten moest ik dat de dag daarna bekopen: heb toen 23 van de 24 uur geslapen..

    maar deze meer geleidelijke manier heb ik niet gehad.. lastig...

    take care of yourself..

    marianne

     
  • At 11:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hé wat naar voor je! Maar goed, je gaf zelf al aan dat je sowieso aan wat rust toe was, dus dit is, voor wat het waard is, toch een beetje een "elk nadeel hep z'n voordeel"-gevalletje(of was het nou omgekeerd ?).

    Ook niet vergeten: zo ben je in enkele maanden ook weer helemaal fit voor de El Cid :-)

    Beterschap en groetjes,

    Thierry

    ps: Leuke site overigens !

     
  • At 12:30 a.m., Blogger herman said…

    Is dit Catena-Thierry? Of Thierry ElMeroMero? ;-)

     
  • At 8:06 a.m., Anonymous Anoniem said…

    aka ElMeroMero ;-)

     
  • At 11:54 p.m., Blogger L said…

    Hee en anders doe jij eens zo'n picnick met vrienden! Als je er eerder mentaal dan fysiek doorheen zit, begin ik er zowaar aan te dneken dat ik misschien ook wel eens iets Pfeiffer-achtigs zou kunnen hebben...
    Sterkte in ieder geval!

     
  • At 12:44 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Op de dag dat ik naar het ziekenhuis ging (afspraak maken met huisarts kon niet op korte termijn), had ik nu juist ook afgesproken te gaan picknicken met een leuk meisje. Wat dus niet doorging... :(
    Gelukkig is het uiteindelijk wel goedgekomen. Zowel met mij (ik voel me al wel beter, zolang ik maar niet teveel hooi op mijn vork neem) als met het meisje (we hebben alsnog 'gedate').

    Voor dit alles dacht ik eigenlijk dat ik alleen een beetje overwerkt was geraakt door alle stress. Ik hoop dat jij je een stuk beter voelt na je vakantie!

    Herman

     

Een reactie posten

<< Home