Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

28.5.04

Gisteren was een leuke dag:

* Ik kocht de mooi uitgevoerde DVD van Anyway The Wind Blows, de eerste lange speelfilm van dEUS' Tom Barman. Ik ga straks kijken, maar ik ben in ieder geval blij dat ik nu regelmatig het prachtige 'Summer's Here' van Magnus regelmatig kan draaien.

* Ik hoorde dat ik maandag gratis naar Pinkpop mag! En dat is natuurlijk altijd leuk, alhoewel het festival zich de laatste jaren steeds meer van mijn muzikale interesses vervreemd heeft. Of is het andersom? Hoe dan ook, het lijkt me leuk Franz Ferdinand te zien. Kijken of Matinee en Take Me Out me in die hoedanigheid ook nog uiterst vrolijk weten te maken. The Roots, Moloko en Goldfrapp heb ik al eens gezien, maar een tweede keer kan natuurlijk nooit kwaad. Zolang ik Lenny Kravitz maar weet te vermijden...

* Ik herontdekte Plaid en realiseerde me dat zij samen met Boards of Canada toch wel de nieuwe vaandeldragers van WARP zijn.