Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

10.1.04

Gisteravond was de house-warming party van een vriend van me. Voor de gelegenheid heb ik maar een verzamelCD in elkaar gedraaid. Na het nodige uitzoekwerk en het maken van onvermijdelijke keuzes kwam ik op het volgende tiental favorieten uit:

1. Massive Attack - Future Proof [5:40]
2. Bjork - I Miss You [4:03]
3. Fischerspooner - Emerge [4:46]
4. Howie B - Hopscotch [5:14]
5. Berg Sans Nipple - A Free [5:59]
6. Ben Christophers - Remote Control [4:54]
7. Fly Pan Am - Nice Est En Feu! [9:35]
8. Mogwai - Summer [3:28]
9. Aereogramme - Untitled [6:32]
10. Sigur Ros - ( ) [11:44]

De CD werd goed ontvangen, dus dit lijkt me een mooi moment om 's door te gaan met de verzamelCD's die ik anderen ook al beloofd had...