Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

13.10.03

Eric Gorfain ken je misschien van het String Quartet "The Section", waarmee hij Radiohead's OK Computer heeft gecoverd. Dat is in ieder geval waar ik de naam van ken. Zijn klassieke versies van de klassieke Radioheadnummers heb ik nooit gehoord. Ik luister nu wel naar een aantal Nine Inch Nails-covers en ik moet zeggen dat het wel heel erg mooi is. Het heeft wel iets van Apocalyptica, maar het wordt niet zo snel saai (*) omdat hier naast een cello ook violen worden gebruikt. Hoe dan ook, ik ben wel benieuwd naar meer werk van deze meneer. Het schijnt dat hij zich ook met David Bowie bemoeit heeft. Interessant...

* -> ik heb Apocalyptica wel eens op een festival gezien, en halverwege hun optreden had ik er eigenlijk wel weer genoeg van. ;)