Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

23.7.03

Vandaag fietste ik naar van huis naar de tandarts, van de tandarts naar de uni, van de uni naar huis en van huis weer naar de uni. En van de uni naar Catena en vervolgens weer naar huis. Onderweg haalde ik fietsers in ware het wielrenners die het tempo van een verderop rijdende kopgroep niet bij konden houden. Ik rijd bruggen op alsof het cols van de 4e categorie zijn. Wanneer ik naar de derde versnelling schakel, rijd ik opeens met een groter verzet. Als ik een heuvel op rijd, probeer ik in het zadel te blijven zitten, want dat is een teken van machtsvertoon. Soms plaats ik een demarrage door even achter iemand te blijven rijden, om hem vervolgens snel in te halen. Hebben jullie dit nou ook, of heb ik de laatste tijd te veel naar de Tour de France gekeken?

Overigens hoop ik dat Der Jan de Tour in de laatste tijdrit zal winnen.