Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

14.6.03

Veel mensen weten het niet, maar ik ben een fervent sportliefhebber. Vooral aan voetbal, tennis, wielrennen, schaatsen, schaken en curling beleef ik veel plezier. Zelf doe ik niet meer actief aan sport, alhoewel ik wel een jaar of 12 fanatiek aan judo en jiu jitsu heb gedaan. Eens in de zoveel weken voetbal ik in het Leidse Van Der Werffpark (zegmaar zoiets als het Vondelpark in Amsterdam, maar wel veel kleiner) met een aantal vrienden, en dat bevalt me wel goed. We hebben een tijd geleden ook het plan opgevat om een curlingteam te beginnen. Want, zo luidde onze redenering, er is geen sport ter wereld waarbij je zo gemakkelijk de Olympische Spelen haalt als bij curling. In Nederland zijn weinig professionele curlers en er niet al te ver van Leiden bevindt zich ook nog eens 'curling'-hal. Misschien moeten we toch maar 's serieus werk gaan maken van dat plan...