Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

13.6.03

Na een lange dag hard studeren, voorafgegaan door een mislukte nachtrust en bovenal geïnspireerd door een post van Controllerboy besluit ik dan toch maar weer het loggen op te pakken. De energie die het luisteren naar Felix da Housecat's Excursions oplevert, speelt ook een niet te onderschatten rol. Even werd ik helemaal melancholisch van Controllerboy's post. Mijn gedachten gaan uit naar een lied van Einstürzende Neubauten: Die Befindlichkeit des Landes, waarin Blixa Bargeld "Mela, Mela, Mela, Mela, Melancholia Melancholia, mon cher" zingt alsof hij zojuist zijn leven heeft overdacht en tot de slotsom kwam dat alles anders moet.

Toen ik net voor het eerst sinds een tijdje weer eens wat weblogs las, merkte ik dat ik het toch wel een erg leuke bezigheid vind. Zoiets zei Tafkas me ook al bij de Nationale Popquiz. Nouja, hij heeft gelijk gekregen. ;-)