Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

13.6.03

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn kaartje voor Hurricane gekocht! Ik heb erg veel zin om Björk, Radiohead, Sigur Rós en Massive Attack te gaan zien. Verder weet ik eigenlijk nauwelijks wat er speelt. Veel kon ik dan ook niet uitbrengen, toen het meisje achter de balie van het GWK mij vroeg welke bands er op Hurricane speelde. Vroeger kon ik de programma's van de festivals die ik bezocht zo opdreunen, maar dat zit er nu niet in. En dat terwijl Supergrass, Console, Goldfrapp en Asian Dub Foundation me toch wel aanspreken. Maar dat die op Hurricane staan, weet ik ook alleen maar omdat ik net de website heb bezocht. Een paar dagen na Hurricane ga ik overigens een dag naar Werchter, waar ik Björk, Radiohead (hun eerstvolgende optreden na Hurricane) en Underworld zal zien. Da's nog eens een mooi dagaffiche.