Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

25.6.03

Sindskort heb ik een eigen DVD-speler. Hardstikke leuk natuurlijk. Gisteren heb ik dan eindelijk mijn eerste DVD gekocht. Ik had er al een paar, maar die waren allemaal erg goedkoop of ooit cadeau gegeven door deze of gene. De keuze is uiteindelijk gevallen - mede omdat ik van Magnolia, Amélie en Donnie Darko geen speciaal editions kon vinden - op The Best Of Blur, een overzicht van al hun video's (t/m No Distance Left To Run, dus helaas geen Music Is My Radar). Vroeger teepte ik altijd videoclips van MTV. Eerst van 120 Minutes, later van Alternative Nation. Ik heb dan ook enkele tientallen banden vol met muziekvideo's, concertregistraties, ed. Alhoewel die banden best nostalgische waarde hebben, heeft zo'n DVD uiteindelijk veel meer nut. Want de meeste video's uit de beginperiode van Blur heb ik op MTV nooit langs zien komen. Als de vergelijkbare DVD's van The Smashing Pumpkins en Björk eens worden afgeprijs, dan ga ik die zeker ook kopen.