Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

30.6.03

Ik ben heel even naar Werchter geweest. Een dag, en een nacht. De mensen met wie ik daar was, hebben als het goed is net een legendarisch concert van R.E.M. achter de rug. Ter compensatie draai ik nu Lifes Rich Pageant, misschien wel mijn favoriete album van de band uit Georgia, USA. Voor mij geen R.E.M. live dit jaar, helaas. En dat is ergens wel frustrerend, want achteraf bleek dat ik gratis naar het optreden in de Heineken Music Hall en wellicht ook naar dat in Tivoli had gekund. Gelukkig heb ik ze al eens eerder gezien (Werchter '99), dus de echte drang heb ik niet meer. Maar och, wat had ik ze vraag horen openen met Begin The Begin.

Overigens vind je vrachten aan recensies van R.E.M. in Tivoli/HMH in nl.muziek.