Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

9.4.05

Vrijdag bijltjesdag


Vandaag werd duidelijk dat èn Ska-P èn 16 Horsepower èn The Delgados het voor gezien houden. Gelukkig heb ik ze alledrie nog eens live gezien. En blijft The Delgados Chemikal Underground gewoon leiden.

Het leven is niet een al treurnis: Jaga Jazzist's nieuwe album What We Must is een bijzonder fijne plaat. Een beetje Tortoise-achtig, net als A Livingroom Hush, en zo hoor ik ze eigenlijk het liefst. Na de Hongaarse plaat van Venetian Snares toch wel mijn tweede favoriete plaat van het jaar, vermoed ik. Volgende maand spelen ze in Nederland.

Verder staat er op 3voor12/Rotterdam nu een ook een goed stuk over Mike Watt online!

4 Comments:

  • At 10:27 a.m., Blogger Nicole said…

    (even wat anders)

    Gaat u vrijdag nog naar Motel Mozaique?

     
  • At 1:03 p.m., Blogger herman said…

    Yep, ik heb nog 2 mensen gevonden die met me meewillen. Ben jij er ook?

     
  • At 6:04 p.m., Blogger Nicole said…

    Jaaaa! Ik ben er zeker weten. Dan zie ik je daar. :-) (Alleen weet ik vaag nog hoe je eruit ziet. We elkaar ook slechts een keer ontmoet.)

     
  • At 12:57 a.m., Blogger herman said…

    Ik ben 1m88, draag bril, heb bruin haar en ben in het gezelschap van een meisje met dreads en een jongen met kort haar, lip- en wenkbrauwpiercing. Ik denk dat ik jou nog wel herken overigens, maar er staan ook nog wel foto's op je site.

    Heb overigens vandaag voor het eerst (!) naar je radioprogramma geluisterd. :)

     

Een reactie posten

<< Home