Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

23.3.05

Morbide lijstjes

Iets wat wel eens door mijn hoofd schiet: hoeveel van de artiesten die ik ooit live heb gezien zijn inmiddels overleden. Tot nu toe kon ik er altijd maar één bedenken: Elliott Smith. Maar net kwam me ter ore dat Feeder ook nog bestaat. En laat ik die nu eens live hebben gezien met de oorspronkelijke drummer, die zich niet veel later verhing. Misschien zijn er nog meer, maar dan zie ik die blijkbaar over het hoofd.

Welke overleden artiesten heb jij nog live gezien?

5 Comments:

  • At 1:36 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Eh, voor mij denk ik ook alleen Elliott Smith. Die heb ik dan wel twee keer gezien. Maar ik heb ook eigenlijk nooit van ouwe lullen bands gehouden.

     
  • At 3:04 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Mary van Stereolab. :,-(

     
  • At 3:33 p.m., Blogger jonathan even-zohar said…

    yup, ook Feeder.

     
  • At 3:42 a.m., Blogger Gr.R. said…

    The Peppers met Hillel Slovak. En ik vind (en vond) die hele Peppers geen zak an...

     
  • At 8:42 p.m., Blogger Poekie said…

    Hier ook Feeder
    Met jou volgens mij nog ook ;)

     

Een reactie posten

<< Home