Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

3.4.04

Omdat een liedje bij de after party van Belle and Sebastian me erg bekend voor kwam, maar ik er de vinger niet op kon leggen wat het nou precies was, stuurde ik onderstaand mailtje naar Ekko:

From: "Herman"
Subject: Afterparty Belle & Sebastian
To: info@ekko.nl

Hallo,

Ik heb een vraagje, gericht aan degenen die afgelopen
woensdag DJ'den op de afterparty van het Belle &
Sebastian concert. Tussen White Stripes' The Hardest
Button To Button en New Order's Blue Monday werd een
nummer gedraaid dat ik niet direct thuis kon brengen.
Ik zou graag willen weten wat dat nummer was, dus ik
hoop dat de DJ (volgens jullie site St. Paul of
Gijsbert) zich dat nog kan herinneren! Het deed me
denken aan LCD Soundsystem, maar volgens mij was het
toch iets anders. Ik hoop hierop een reactie te
krijgen!

Overigens heb ik me woensdag prima vermaakt! Het was
heerlijk om eens te dansen op al dat oude Britse werk
(Stone Roses, Saint Etienne, etc.).

Groeten,
Herman