Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

12.4.04

MTV op zondagnacht is helemaal zo vervelend nog niet:

-Van de onvervalste hitparademeuk komt alleen de creme de la creme langs: dus Britney's Toxic, iets van Beyonce en nog het een en ander dat ik best kan verdragen.
-You Got The Love van The Source. Alweer 10 jaar oud, denk ik, maar wel een heerlijk dancenummer. Ik kan me niet herinneren ooit eerder de video te hebben gezien.
-Keane's Somewhere Only We Know". Keane past in de 'traditie' van Travis en Coldplay, maar vind ik eigenlijk wel mooier. Travis heb ik nooit echt heel subliem gevonden en Coldplay vond ik in eerste instantie zelfs je reinste plagiaristen. Maar "Somewhere Only We Know", inclusief stemmige videoclip, doet het toch wel.

Nu speelt een liedje van Kane. Ik zet toch maar weer een CD op, geloof ik.