Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

10.1.03

Stemwijzers vind ik altijd wel leuk om in te vullen. Je hebt natuurlijk de bekende stemwijzer, waarbij het meerendeel van de mensen op een rechtse partij uitkomt. Zelf krijg ik een rijtje waarin alle partijen keurig van links naar rechts gerangschikt zijn: het begint bij de SP, en eindigt ergens bij de VVD of de LPF. Er is natuurlijk de stemwijzer van Greut, waarbij het niet moeilijk te raden is waar hij op gaat stemmen. Via merel roze kwam ik op die het Writer's Block terecht. Mijns inziens is dit wel de beste stemwijzer die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Afhankelijk van de partijen waar je interesse voor toont, worden de verschillende partijprogramma's naast elkaar gelegd en om je oordeel gevraagd. En als je dat wilt, kun je zelfs nog een uitgebreide toelichting toegestuurd krijgen. Zelf kwam ik ditmaal op Groen Links uit. Echt stemmen uit volle overtuiging ga ik dus niet doen: het wordt de SP, Groen Links of heel misschien toch wel PvdA (als ik daarmee een VVD-CDA coalitie kan tegen houden). Ik lees me nog maar wat beter in.