Unburst Bubbles

"it's a crime i never told you 'bout the diamonds in your eyes"

10.9.02

Gelezen in nl.muziek:

ZONDAG 15 september
De Stad Als Podium:
16 Horsepower (USA) + Relax & guests Big Boy Caprice & Tasha + Jörgen
Raymann + Kasba (Algerije) + Baby John (B) + DJ Ardy Besemer + Howard
Komproe + Wijnand Stomp + Holland Symfonia + Kopna Kopna

GRATIS 14.00 - 22.00 u Grote Markt Haarlem

Openingsfestival van het nieuwe seizoen door Toneelschuur,
Stadsschouwburg, Concertgebouw en Patronaat. Met optredens van:
14.00 uur Holland Symfonia (Schitterend klassiek met 65 musici)
14.45 uur Wijnand Stomp (Familietheater)
15.15 uur Kopna Kopna (eigenwijze, funky muziek)
16.15 uur Men in Coats is vervallen, vervanger binnenkort bekend,
check regelmatig deze site.
17.15 uur Baby John (B) (nieuwe Belgische muzieksensatie uit de dEUS
stal)
18.15 uur Jörgen Raymann (rasstand-up comedian bekend van 'Raymann Is
Laat' )
19.00 uur Skate demonstratie ism Volcom & Circa
20.00 uur Kasba (Algerije) (Swingende Noord-Afrikaanse volksmuziek)
21.00 uur 16 Horsepower (Amerikaanse topact, onlangs nog op
Lowlands!!!)
22.00 uur Relax with special guests Big Boy Caprice & Tasha (De
Haarlemse Hip-Hop/nu-funk & soul band presenteren hun live-opgenomen
debuut cd ).

Ik ben benieuwd. Het schijnt hoog tijd te worden dat ik me eens wat meer in 16 Horsepower verdiep. Het is alweer bijna 4 jaar geleden dat ik me voor het eerst voornam naar Sackcloth'n'ashes te luisteren (destijds enthousiast gemaakt als eerstejaars student), maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ook omdat al hun albums nog steeds full-price zijn, waarschijnlijk. Verder ga ik vast ook naar Jörgen Raymann. Zijn talkshow op televisie kon ik altijd wel waarderen, dus wie weet kan hij me ook als stand-up comedian wel bekoren.